Φούσκωμα στην κοιλιά: Τι δεν πρέπει να τρώτε;

Φούσκωμα στην κοιλιά: Τι δεν πρέπει να τρώτε;

Το φούσκωμα στην κοιλιά είναι σύνηθες φαινόμενο που ταλαιπωρεί άνδρες κια γυναίκες. Αν το σύμπτωμα αυτό δεν οφείλεται σε παθολογικά αίτια μπορείτε να απαλλαγείτε αλλάζοντας τις διατροφικές σας συνήθειες. 

Δείτε ποιες τροφές δεν πρέπει να βάζετε στο πιάτο σας!

Τροφές πλούσιες σε υδατάνθρακες

Οι τροφές με υψηλή πυκνότητα υδατανθράκων αλλάζουν τη χλωρίδα του εντέρου και μπορεί να προκαλέσουν φλεγμονή, φούσκωμα και πόντους, γι’ αυτό αποφύγετε ψωμιά, κράκερ, ζυμαρικά, δημητριακά, άσπρο ρύζι.

Αλάτι

Το υπερβολικό αλάτι που περιέχουν πολλές επεξεργασμένες τροφές συγκρατεί το νερό στα κύτταρα του οργανισμού προκαλώντας φούσκωμα. Μια υγιεινή διατροφή δεν πρέπει να περιέχει πάνω από ένα κουταλάκι του γλυκού αλάτι την ημέρα.

Υπερβολική φρουκτόζη

Οι τροφές που περιέχουν πολλή φρουκτόζη, μπορούν να οδηγήσουν σε αέρια, φούσκωμα και διάρροια, δίνοντας μια άσχημη αίσθηση και όψη στην κοιλιά σας, ειδικά όταν καταναλώνονται χωρίς μέτρο.  Η φρουκτόζη βρίσκεται σε συγκεκριμένα φρούτα (όπως μήλα, μάνγκο και καρπούζι), σε συγκεκριμένα λαχανικά (όπως στα σπαράγγια) και σε γλυκαντικά όπως το μέλι, το νέκταρ αγαύης, το σιρόπι καλαμποκιού, τα οποία καλό θα ήταν να καταναλώνετε με μέτρο.

Τσίχλες

Όταν μασάτε τσίχλα παγιδεύεται παραπανίσια ποσότητα αέρα στο στομάχι. Κατόπιν παγιδεύεται στην γαστρεντερική οδό και προκαλεί πίεση και φούσκωμα.

Γλυκαντικά

Κάποια φυσικά και τεχνητά γλυκαντικά που βρίσκουμε σε κάποιες τροφές ή προστίθενται σε άλλες, δεν περνούν εύκολα από τα τοιχώματα των κυττάρων μας κι έτσι περνούν στα βακτήρια του εντέρου, προκαλώντας αέρια και φούσκωμα. Οι ουσίες αυτές βρίσκονται σε κάποια φρούτα (όπως τα μήλα, τα βατόμουρα, τα νεκταρίνια, τα ροδάκινα, τα μήλα, τα δαμάσκηνα), λαχανικά (κουνουπίδι, μανιτάρια) και τεχνητά γλυκαντικά.

Share Button