Συμβουλές για ένα υγιεινό πρωινό

Συμβουλές για ένα υγιεινό πρωινό

Το πρωινό αποτελεί το σημαντικότερο γεύμα της ημέρας. Για το λόγο αυτό οι ειδικοί συνιστούν να περιέχει φρούτα, λαχανικά και δημητριακά ολικής αλέσεως, για ενέργεια αλλά και για μεγαλύτερη συγκέντρωση και καλύτερη μνήμη.

Προσοχή στα δημητριακά…

-Μελετήστε τη συσκευασία και επιλέξτε εκείνα τα δημητριακά που έχουν τη λιγότερη ζάχαρη και λίπος και τις περισσότερες φυτικές ίνες.

-Προσπαθήστε να επιλέγετε δημητριακά με χαμηλό γλυκαιμικό δείκτη.

-Επιλέξτε τις λιγότερο επεξεργασμένες τροφές και αποφύγετε ό,τι σας πειράζει ή σας δημιουργεί αλλεργία, ιδιαίτερα το πρωί. Κανείς δεν θέλει να ξεκινήσει την ημέρα του στραβά.

-Προσθέστε στα δημητριακά σας ξερά φρούτα και καρπούς, για να ενισχύσετε τη γεύση και τη θρεπτικότητά τους.

Δοκιμάστε διαφορετικά είδη γάλακτος

Υπάρχουν πολλές διαφορετικές κατηγορίες γάλακτος, ανάλογα με τη γεύση του (ξινόγαλο, με γεύσεις φρούτων κ.ά.), την επεξεργασία που έχει δεχθεί (νωπό, παστεριωμένο, ομογενοποιημένο, συμπυκνωμένο, ζαχαρούχο), την προέλευσή του (αγελαδινό, κατσικίσιο, πρόβειο, καρύδας, σόγιας), τη σύστασή (χωρίς λακτόζη, υποαλλεργικό) κ.ά.

«Αλείμματα» φρούτων και ξηρών καρπών

Δοκιμάστε μια ποικιλία από «αλείμματα» σε ψωμί (ή ακόμη σε φρυγανιές ολικής άλεσης, πολύσπορο ή σίκαλης), όπως μαρμελάδες από διάφορα φρούτα, όπως βατόμουρο, βερίκοκο, φράουλα, αλλά και αχλάδι, κεράσι κ.ά.

Φρούτα και λαχανικά στο… ποτήρι

Χτυπήστε στο μπλέντερ σας φρούτα όπως μπανάνες, μούρα, μήλα και γάλα ή αν προτιμάτε ανακατέψτε ένα μίγμα λαχανικών όπως καρότα, ντομάτες και λάχανο.

Τα smoothies είναι πλούσια σε βιταμίνες C, A, E, Β καθώς και σε ασβέστιο και αντιοξειδωτικά, έχουν υπέροχη γεύση, προσφέρουν ενέργεια και βοηθούν στην αποτοξίνωση του οργανισμού.