Τα πέντε σημαντικά οφέλη του αβοκάντο για την υγεία!

Τα πέντε σημαντικά οφέλη του αβοκάντο για την υγεία!

Η κατανάλωση ενός αβοκάντο την ημέρα, στο πλαίσιο μιας γενικότερης προσεκτικής διατροφής με μέτρια λιπαρά, βοηθάει στη μείωση των δεικτών της χοληστερίνης στο αίμα, ιδίως των υπέρβαρων και παχύσαρκων ανθρώπων.

Έρευνα του Πολιτειακού Πανεπιστημίου της Πενσιλβάνια έδειξε ότι μία μερίδα αβοκάντο, δηλαδή μισό από το φρούτο, περιέχει 114 θερμίδες, 6 γραμμάρια φυτικών ινών, και 6,7 γραμμάρια πολύτιμων μονοακόρεστων λιπαρών.

Επιπλέον, περιέχει πολύ καλές ποσότητες καλίου, πολύ χαμηλή περιεκτικότητα σε σάκχαρα, αλλά και καλές δόσεις βιταμινών Α, Ε, Κ και Β6.

Τα θρεπτικά συστατικά του έχουν τεράστια οφέλη για την υγεία μας, και ειδικά για την καρδιά. Το κάλιο και τα λιπαρά του προστατεύουν την σωστή λειτουργία της. Οι φυτικές του ίνες επίσης ελαττώνουν τον κίνδυνο καρδιοπάθειας, όπως και διαβήτη τύπου 2 και παχυσαρκίας. Βέβαια, δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι το αβοκάντο είναι μια τροφή με αρκετές θερμίδες, και πρέπει να καταναλώνεται με μέτρο. Αυτό, όμως, είναι εύκολο, καθώς αποτελεί μια από τις πιο χορταστικές τροφές, ειδικά αν την ενσωματώσουμε στο πρωινό μας.

Επίσης τα αβοκάντο μπορούν να φαγωθούν σε σαλάτες, με λαχανικά, σε σάντουιτς ή και ολόκληρα σαν τα φρούτα.

Share Button